Ik vind de dames die daar werken niet klantvriendelijk. Ze zijn te zakelijk. Ik ben drie keer bij hun geweest ,ze hebben mij nooit gevraagd over wat ik van de behandeling vond of hoe heb ik dat ervaren .
Ik voel mij bij hun niet op mijn gemaak .
Loubna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig en professioneel. Effectieve ontharing en zeer schone salon
Alaleh•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb vaker een behandeling gehad bij Clear skin clinic en ik ga altijd tevreden de deur uit. De medewerkers zijn erg professioneel en transparant.
Meliha •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prachtige schone zaak en de service en advies waren ook erg goed . Krijg eerlijke advies en ze weten wat ze doen . Heel tevreden !
jamal•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals elke keer ben een tevreden klant van 5 jaar lang nu . Toppers!!