Altijd een prachtig resultaat en een vriendelijk ontvangst! Ik raad deze salon zeker aan!
Behandeling door özlem•Wenkbrauwen - threaden
Melissa•6 maanden geleden
Geverifieerde review
M’n haar is prachtig na de glow behandeling
Vriendelijk personeel!
Styling door Inci•Vrouwen - haarverzorging
Lizzy•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al bijna 10 jaar en ik word altijd goed geholpen. Ze werken snel en maken een babbeltje met me waardoor ik in no-time klaar ben. Hartstikke tevreden, ik ga nergens anders heen.
Behandeling door Yasemin•Vrouwen harsen
Ruth•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze waren super, ze vragen wat je wilt. En geven het perfecte resultaat!
Styling door Yasemin•Föhnen / Stylen
Pawi•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Yasmin is top! Mijn wenkbrauwen zijn altijd perfect