Super vriendelijk en zeer bekwaam. Fijn om te horen hoeveel kennis hier in huis is.
Super tevreden en super vriendelijk geholpen.
Shirley Ann•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al van het begin ben ik klant van Lisa en kan alleen maar zeggen TOP!
Altijd even vriendelijken professioneel. Ze denkt met je mee en gaat voor kwaliteit en service.
Ik blijf klant bij haar omdat ze echt een vakvrouw is.
Desiree•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing
Diana •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Personeel is zo aardig en attent, ben heel.professioneel geholpen met de laser
Superbedankt Lisa , ik heb weer mooie wenkbrauwen
Petra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisa is super gastvrij, stelt je op je gemak, is prettig zelfverzekerd maar vooral professioneel. Staat open voor je mening en als je geen mening hebt of niet weet wat bij je past (wenkbrauwen tatoeëren)dan geeft ze je goed advies, ik ben heel tevreden met het resultaat!