Super tevreden over mijn natuurlijke lippen en de goede service. Bedankt Lefever team en Lisa x
Hildewies•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Superlieve, leuke en vakkundige meiden en mijn wenkbrauwen zijn weer geweldig!
Kim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Lisa, doet mijn wenkbrauwen altijd supermooi !!
Ook eyeliner en lippen zijn gedaan en deze blijven heel goed.
Een super tevreden klant....Lisa verstaat haar vak 👍
Hetty•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al heel lang bij deze clinique en ben altijd weer heel blij als ik naar buiten loop . Het zijn stuk voor stuk allemaal professionele medewerkers . Lisa doet mijn permanente make-up en Monica de huid behandelingen. Ik heb alweer een nieuwe afspraak gemaakt en zal zeker dit jaar er nog wel regelmatig komen .
Sonja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en vakkundig met goede adviezen en mooie resultaten.