Ik werd fijn ontvangen, en de behandeling was heerlijk, huid is weer helemaal zacht en soepel, dank jullie wel.
Patricia •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn ontvangen en behandeld.
Kom graag terug
Diana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Altijd blij na een behandeling en ook nog eens altijd gezellig in de salon
Tatiana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Me and my daughter are always happy and pleased with the professional expertise Lisa, Teun and the rest of the team have to offer at Clinic Lefever. We come with a smile and we leave with an even bigger smile!