Heel tevreden weer! Lisa is geweldig een perfectionist, wat heel fijn is en daardoor mooie wenkbrauwen!!! Kom al een aantal jaar bij haar en ben super tevreden.
Yvonne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd deskundig en meedenkend met mijn wensen. 100% tevreden
Dunja•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij! Goede service. Erg vriendelijk. Goed advies gekregen.
Elise•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden,Lisa is een toppertje, zeer kundig en ook nog super lief.
Wenkbrauwen zijn weer mooi bijgewerkt.
Lolita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn en relaxed uitleg gekregen. Ontzettend blij met het eind resultaat