Fijn contact, goede behandeling en prima resultaat
Helga•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
super kundig en vriendelijk!!
Annemiek•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om terug te gaan om mijn wenkbrauwen bij te laten werken. Het ziet er weer fantastisch uit, dank je wel Lisa🥰
Amber•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
helemaal tevreden. met alles. met de aanspraak van beide dames en ook van het "kunstwerk" wat jalysha er uiteindelijk van maakte. dat beetje pijn haf ik er graag voor over, zeker nu ik het resultaat zie. Dankjewel.
Louise•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een paar jaar bij Lisa in de salon en ben erg tevreden over de behandeling voor de permanente make-up van mijn wenkbrauwen. Zij neemt de tijd, is heel kundig en werkt nauwkeurig. Ik kom zeker terug!