Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg over verschillende sorten pruiken
Marijke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer heel tevreden met de behandeling 😊👍🏻
mevrouw•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met de zowel de afspraken met Anouk als het resultaat. Anouk is super vriendelijk, empatisch, vakkundig, luistert goed naar je wensen én ook geen poespas (daar houd ik van!). Ik was zelf in dubio; het voelde allemaal net niet goed, tot Anouk kwam met een oplossing waarvan ik niet eens wist dat dit kon (ondanks al mijn research). Hierdoor kon ik ook nog eens dicht bij mezelf blijven. Super tevreden dus. Dankjewel Anouk en tot de volgende!
Mirjam•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gemoedelijk
Maureen •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Anouk is een fijne dame die je hartelijk ontvangt. N.a.v. het contact vooraf had ze diverse opties voor mij klaargelegd. Ze neemt alle tijd en laat je rustig jezelf van alle kanten bekijken. Ook in het daglicht buiten. Ik ben goed geslaagd en kon het haarwerk meteen meenemen. Ik voel me weer mijzelf!