Mooie salon, netjes wat drinken aangeboden en altijd leuk gesprek. Nagels super mooi! Goede service!
Lynn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte service, heerlijk gelachen en mijn nagels zien er weer prachtig uit!
Michelle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne plek om even wat ‘me-time’ te hebben. En weer prachtige nagels natuurlijk! Dankjewel voor de fijne service, Cansu!
Isabel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne rustgevende salon, ziet er schoon en netjes uit. Cansu is een erg lieve dame, we hebben hele gezellige gesprekken gehad en ze stelt zich zorgzaam op. Love it! Ik kom hier zeker vaak terug!
Dunia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij met m’n nagels! 𝐶ansu luisterd echt naar je wensen en de service in de salon is ook top