Heel blij zo mooi weer , en heel
Lang plezier van 😍
Trudy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zo fijn om naar cocostudio te gaan. Cansu neemt rustig de tijd en levert perfect werk af. Ik ga altijd naar huis met mooie nagels en de salon is heerlijk rustgevend echt even een ontspan momentje! voor mij nooit meer een andere salon voor mijn biab nagels💕
Rachelle•3 maanden geleden
Geverifieerde review
The appointment was fine, the place is nice, but 3 of my nails broke within a week, which never happened before in any other salon.
Behandeling door Cansu•
Builder gel manicureToon alles…
Lena•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische!
Behandeling door Cansu•Builder gel manicure
Kristina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring! Ze is zo vriendelijk en gezellig. En mijn nagels zien er weer prachtig uit. Heel blij mee.