She was really kind from the beginning. Talkative, cute and super good professional. She take care every detail. I will repeat for sure
Behandeling door Cansu•Gellak manicure
Lara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze maakt de mooiste nagels, ik ben super blij met hetzelfde resultaat!
Kellody•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
❤️❤️
Ruby•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met hoe Cansu mijn nagels heeft gedaan! Super netjes en heel schoon. Daarnaast is ze ook een hele gezellige dame waarmee je lekker kan kletsen
Sevval•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon een super lieve meid die buiten haar “geloof” meningen durft te uiten, zoooo stoer…
Buiten dat werkt ze zeer net en is het resultaat is zooo mooi !
Dankjewel, een dikke @10 hoor 😅