Lieve, gezellige, Saskia kan een feestje maken met haar gouden schaar en gouden handen🥰
Safoera•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Luxe, alle tijd die er nodig was. En fijn Saskia, dat je eerst vroeg wat voor een type ik ben mbt haarkleuring onderhouden. Zoals de kleuren nu zijn, een beetje stoer en gedistingeerd. Dank daarvoor!
Lizet •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wow, dit had ik niet verwacht. Mijn zus en ik ging voor een make-up advies, maar het werd veel meer dan dat. Het was echt een heerlijke dag. En ik moest bijna een traantje laten toen ik zag hoe mooi mijn ogen straalden. Zo fijn dat je ook vertelt waarom je voor bepaalde dingen wel of niet kiest en hoe. Saskia, je bent echt een vakvrouw.
Lizet •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Blij met mijn haar. Zoals altijd! Saskia adviseert goed en luistert naar mijn wensen! Dankjewel Sas. 🥰🥰
Ellen •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vandaag weer mooi gekleurd en geknipt, weer net iets andere coupe, heel blij mee! Bedankt !!