Wat een mooie salon ,vanuit Rotterdam hier speciaal samen heen gekomen voor een heerlijke behandeling en van binnenkomst tot vertrek enorm gastvrij en gezellig geholpen door de liefste medewerkster,dankjewel
Martine•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling, werd goed uitgelegd en daarnaast ook nog een relaxte sfeer
Styling door Sascha•Headspa
Vera•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was fantastisch! Het personeel is superlief en attent. De inrichting is prachtig en alles was overal heel schoon. Hierdoor komt alles mooi samen en kom je echt tot rust. Zeker een aanrader!
Amal•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke kriebel massage gehad, echt een aanrader voor iedereen om eens echt te kunnen ontspannen!
Fabienne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top behandeling gehad van een ervaren medewerker. Er wordt gevraagd naar de wensen. Zeer professioneel. Tot de volgende keer!