Rustige atmosfeer. Prettige behandeling.
Kan het aanbevelen.
Paul•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne behandeling! Lekker relaxt en zeer genoten.
Anna•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd heel warm ontvangen! Vooraf werd me netjes gevraagd wat ik wel of niet zou vinden en of er zaken waren waar rekening mee gehouden moest worden. Er werd alles aan gedaan om me helemaal in de watten te leggen. Hele fijne en ontspannende behandeling gehad!
Marleen•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam!
Akke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, klantgericht en zeer professioneel. 👍🏽