While I was catching up with a friend we were being extremely well treated at the salon.
Really happy with our choice!
Behandeling door Zenn•Pedicure
Julia•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Lina heeft mij pedicure begonnen omdat die een die zou het doen had nog een ander klant wat was heel fijn omdat ik hoeft niet te wachten. Ook zij is expert met mijn ingegroide teennagel. Dan de ander neemt over en alles liep aardig suppel.
Behandeling door Smriti•Pedicure
Debra•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Nice atmospher and good treatmetn mails and eyebrows
Behandeling door Lina•
PedicureToon alles…
Judith•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring. Ik kon last minute langs voor
M’n wenkbrauwen. Lina was heel lief.
Behandeling door Lina•Wenkbrauwen - threaden
Loubna•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Lina was very professional and knows nails. She is detailed and i was very comfortable and happy with the results❤️❤️