Smriti was ontzettend vriendelijk en nam de tijd om alle nagels zorgvuldig te voorzien van BIAB, ik ben erg tevreden met het resultaat.
Behandeling door Smriti•Builder gel manicure
Joy•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Lina is a champ!
Behandeling door Lina•Builder gel manicure
Anne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
De salon was niet verwelkomend of perse schoon. Lina daarentegen, heel warm en uitnodigend.
Behandeling door Lina•Cryotherapie
SH•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
mijn voeten,ien er schitterend uit! Vian werkte nauwkeurig en gefocust waardoor het resultaat mijn verwachtingen overtrof.Mijn lelijke donkerblauwe nagel is perfectinist geveild en hersteld met Biab en gellac.
Behandeling door Vian•Pedicure
Sylvia•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vial was fantastic! I am very happy with the result :)