Het was een heerlijke behandeling, zalig en genoten
En bedankt voor de goeie zorg
Lichaamspakking
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een heerlijke gezicht verzorging ze vroeg of ik moe was maar nee dat was ik niet ik genoot gewoon van de behandeling het is zo relaxt en daarna ben je zo weer opgeknapt letterlijk en figuurlijk
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijk genoten van de gezichtsbehandeling bij Daphne!
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik raad deze salon zeer aan!
Behandeling door Daphne•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sofie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super fijn geholpen door Florence! Ze nam goed de tijd en luisterde aandachtig naar mijn wensen. Mijn wenkbrauwen zien er fantastisch uit en ik ga zeker terug.