Prachtige salon met een fijne en rustige uitstraling! Florence was erg vriendelijk en professioneel! Ik kom zeker terug voor een volgende behandeling.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jip•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super happy !
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een fijne stevige rugmassagr gehad!
Behandeling door Daphne•Ontspanningsmassage
esther•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
weer super genoten van de gezichtsbehandeling bij Daphne! het was het wachten waard. Ook in deze tijd heel erg correct, netjes, schoon, hygienisch, vriendelijk, ervaren, warm, geruststellend behandeld. De volgende afspraken ook al weer gepland.
Zeer professioneel en heerlijk relaxed. TOPPERTJE!!!!
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen
Yvonne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een heerlijke behandeling en heel klantvriendelijk!