Altijd goed, heerlijk ontspannen en zo’n goede details, het ziet er weer fris uit na de behandeling van Suely
Behandeling door Suely •
ManicureToon alles…
Broersma O.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne, rustige behandeling, mooie lak en goed verzorgd.
Behandeling door Suely •Gellak pedicure
LJ•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Serviço de ótima qualidade, ambiente agradável e materiais limpos è descartáveis
Behandeling door Suely •
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Penha N.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is altijd een feestje om je voeten te laten doen door Suely. Het gebeurt vakkundig, grondig en Suely is erg aardig. Zelf houd ik niet van heel veel kletsen tijdens een behandeling -probeer vaak zelfs nog wat te werken op mijn telefoon- en daar is alle rust voor in de salon. Ook laat ik af en toe mijn wenkbrauwen epileren en dat gebeurt al even vakkundig. Alle lof voor Suely!
Behandeling door Suely •Gellak pedicure
Monique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alles was in de puntjes verzorgd. Heerlijke massage. De pedicure is echt een verwen en rust moment voor je voeten.