Fijne behandeling gehad. Voeten zien er weer mooi verzorgd uit!
Behandeling door Suely •Pedicure
Anja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alleen nagelriemen verwijderd tijdens de manicure.
Behandeling door Suely •Manicure
San•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben erg tevreden over mijn bezoek aan de salon! De manicure werd professioneel uitgevoerd en ziet er perfect uit. De nagels zijn netjes gekort en gelijk gemaakt, met zorgvuldig verzorgde nagelriemen. Het resultaat is natuurlijk en elegant - precies wat je verwacht van een mannenmanicure. De versterkende nagelverzorging geeft een gezonde glans zonder overdreven 'polish'. Het bezoek was efficiënt en de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Een aanrader voor heren die om hun verzorgde uitstral