Na een week verhuizen en veel sjouwen was ik blij dat ik even een half uurtje naar Daan kon. Het gesloopte gevoel was gewoon binnen 30 min weg. Echt zo ontzettend fijn!
Niki•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom nu ongeveer een jaar af en toe bij Daan voor een massage. Deze man weet inmiddels precies de juiste plekken te vinden en te zorgen voor ontspanning van mijn gespannen spieren. De eerste afspraken was ik al lovend over zijn massages, maar die zijn alleen maar beter geworden. Ook de massage van vandaag was weer heel fijn en super goed! Petje af voor Daan en de progressie van zijn massagepraktijk en skills als masseur en ondernemer.
Esther •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer erg genoten van de massage. Je professionele en vakkundige massage heeft me weer erg goed gedaan. Ook het gebruik van je onderarmen en ellebogen zijn erg prettig! Ik kijk nu alweer uit naar de volgende massage ! Dank!
Hans•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De sportmassage was heel erg fijn. Ik loop binnenkort de halve marathon en mijn benen en onderrug zijn weer helemaal soepel en los en voel me geestelijk heerlijk ontspannen. Ik ben er klaar voor! Daan is heel rustig, luisterde goed naar wat ik wilde en dat was fijn. Het is makkelijk aan te rijden en kon dichtbij parkeren. Al met al...top! Dank je wel Daan.