Ik had een ontspanningsmassage geboekt van 90 minuten en het was ook écht een ontspanningsmassage.
Goede gelijkmatige druk over het lichaam, comfortabele tafel, relaxte achtergrondmuziek, fijne massagestrijkingen en rust tijdens de massage, maakten het compleet.
Gastvrij ontvangen ook door Daan en wensen in kaart gebracht. Helemaal top.
Sando•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Inmiddels al vaak de deep tissue massage bij Daan geboekt. Die bevalt me heel goed!!!
Vanmorgen om 9 uur weer bovenrug en nek laten masseren. Erg fijn om zo de dag te beginnen... iedere keer weer een cadeautje voor mezelf. Dankjewel Daan.
Danielle•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede massage, ik ben zeer tevreden! Behandelkamer ziet er netjes uit en hangt een gezellige sfeer.
Davine•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst geweest bij Daan voor een sportmassage, het was een goede/ stevige massage, mooie lokatie, en goed bereikbaar hartelijk ontvangen.