na een half uurtje bij Daan al zo een beter gevoel
Niki•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Was voor mij de eerste keer bij Daan. Luisterde goed naar de pijn punten van mijn lichaam. Ik kijk uit naar de volgende afspraak. Voel mij nu al zo veel beter !
Roy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een weldagige massage. Na lange afstand wandeling voelde mijn kuiten nogal vol, dankzij Daan is er weer lucht in de benen gekomen. Schouder en rug party zijn ook gedaan, daar heb ik al langer last van en ben verrast met het resultaat. Deskundige, professionele en vriendelijke houding van Daan heb ik als prettig ervaren. Vervolg afspraak is ook gemaakt.... aanrader dus.
Petra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn benen waren flink gespannen, Daan heeft de grootste spanning weggenomen met een fijne ontspanningsmassage, het voelt een stuk prettiger
Nancy •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Daan weet hij hij doet en laat je je direct op je gemak voelen. Zijn massages zijn uitstekend en geven meteen verlichting bij klachten. Ik kan het iedereen aanbevelen!