Er hangt een goede en ontspannen sfeer. Je weet de vinger (of handen in dit geval) goed op de pijnlijke plek te leggen. Ik ben nu voor de 3e keer geweest voor een sportmassage, en ik heb er geen spijt van. Alleen wat spierpijn ;) Keep up the good work!
Remco•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Daan is zeer professioneel. Goede ontspanningsmassage gehad. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen!
Marcel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
ik kwam redelijk stijf met veel pijn binnen en na half uurtje voelde het al meteen een stuk beter.
Niki•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Daan voelt heel goed aan wat je nodig hebt, hij ziet, hij voelt en hij communiceert. er valt voor hem niks te verbergen.
ik ga er altijd heel fijn van naar huis.