Everything was good, from the coffee, attention and pedicure, I definitely will be back .
Behandeling door Thainara•Pedicure
Paula•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
É um lugar muito bom para se estar, pessoas incríveis, com atendimento excelente que vc se sente confortável, fora os profissionais excelentes. Deixo meus sinceros parabéns
Behandeling door Dany•Nagelversteviging
Lelia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker heete chocolade bij de pedicure. Mooi nagels op de einde.