Weer ontzettend blij met mijn haar. De kwaliteit is in de jaren dat ik bij Mike knip consistent.
Ik ben altijd weer benieuwd wat voor nieuws er in de salon gebeurd.
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Donna•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede ervaring met relaxers gehad. Mike stelt nooit teleur!
Styling door CHEMICAL•Black hair
Adriana•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met Mike! Niet alleen voor de knipbeurt maar ook het goede gesprek.
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Belle•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Een mega relaxte kapsalon.
Heel goed advies en een uitstekende knipbuurt.Daarbij hebben we de hele knipsessie gezellig gekletst.Ik ben fan.Helemaal omdat ik me niet in een kapsalon waande maar eerder in een woonkamer.Daarbij werkt hondje Bombay ook nog eens sfeerverhogend.
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Beer•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik geloof dat ik nog nooit zo goed geknipt ben! Wat een super ervaring (zeker na meerdere kapper trauma's).... Mike is ook ontzettend sympa!