Mijn ervaring bij De Artiesten was zoals altijd fantastisch! Mike is erg professioneel en geeft ook goed advies, waardoor ik me altijd in goede handen voel. Ik voel me keer op keer 1000/10 nadat ik bij De Artiesten ben geweest. De sfeer in de salon is vrolijk, vriendelijk en relaxed, wat het totaalplaatje compleet maakt. Ook leuk dat er voor in de salon een nagelstudio is en een winkel waar je unieke kunst, kleding en accessoires kunt kopen. Echt the perfect spot!