Fijn bezoek, blij met het resultaat. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Lala 1•Wenkbrauwen - threaden
Yvonne•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er elke 3 weken. Erg blij mee 👍🏻
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Claudia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor de zoveelste keer de chemische peeling bij Lala gehad en wat was het weer fijn!!! Je voelt je gelijk ontzettend thuis en de behandeling is super prettig. Je merkt dat Lala weet wat ze doet en alles gebeurt op een hele hygiënische manier. Het resultaat is ook altijd top!! Na een peeling kan ik weer maanden vooruit! Aanrader.
Behandeling door Lala 1•Peeling
Manouk•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed
Behandeling door Lala 1•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
High quality service in a friendly and pleasant atmosphere.
Behandeling door Lala 1•Wimpers en/of wenkbrauwen verven