Voor de tweede keer ben ik bij Lala geweest, omdat de eerste keer mij zeer goed bevallen was. Dit keer was het in haar nieuwe salon in David Lloyd. Het ziet er heel mooi uit! In tegenstelling tot eerdere ervaringen bij andere salons, blijven de wimpers van Lala goed zitten. Ik heb de dag na het plaatsen mijn haar gewassen en er is geen wimpertje uitgevallen. Het voelt ook niet zwaar, ik merk niet dat ik nepwimpers heb. En (geheel naar eigen wens) ziet het er heel natuurlijk uit!
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Jitske•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏾❤️
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind Lala heel vriendelijk, zachtaardig en deskundig. Ze heeft mij goed geadviseerd en de behandeling was effectief.
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lotte•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lala is geweldig en ik hou van mij nieuwe wimpers ❤️
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Agnes•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn wimpers. Werkt netjes,
Ook nu met de corona maatregelen , en is zeer vriendelijk. Topper.