Ik ben zoals altijd weer top geholpen door Lala! Ik blijf terug komen!
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Laura•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij mee! Alles echt mooi gedaan en erg vriendelijk, zeker een aanrader.
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Anne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad. Lala is erg vriendelijk en professioneel. Ze legt gedurende de behandeling uit wat ze doet. Het liften en verven heeft geen pijn gedaan o.i.d. en het resultaat was erg mooi. Al met al een ontzettend fijne ervaring, ik raad de salon en deze behandeling zeker aan!