Ik ben ontzettend tevreden over de manier waarop de schoonheidsspecialiste mij heeft behandeld en nog meer over het resultaat! Ze gebruikt apart verpakte zakjes waardoor dit niet ten koste gaat van de kwaliteit van de behandeling.
Ik ga alvast mijn volgede afspraak inplannen.
Behandeling door Lala 1•Wimper permanent
Alina•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Na 6 weken zonder wimpers weer een nieuwe set laten zetten. Super mooi gedaan weer en ben er erg blij mee. De beste van Rotterdam!
Behandeling door Lala 1•Wimperextensions
Valerie•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers zijn heel mooi geworden en Lala was erg vriendelijk!
Behandeling door Lala 1•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Emma•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk producten
Behandeling door Lala 1•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!!! Ik ben zo blij met het resultaat, de wimpers zijn perfect! Ze werkt heel netjes en is erg klantvriendelijk. Ik heb gelijk 2 afspraken voor de volgende keren ingepland! Nogmaals bedankt!