Top kapper! Heel blij met het resultaat. Fijne sfeer in de kapperszaak.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Laura•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne energie en vakkundig.
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Olivier•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Frans•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen is een aardige guy. Ik gaf hem weinig instructies voor mijn haar maar ik ben er best wel tevreden mee!
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Sander•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen is een hele fijne kappert. Knipt goed, echt goed, secuur ook en ziet welk kapsel bij je past en wat niet. Daarnaast kan hij bloemrijk praten over Feyenoord. Ook niet geheel onbelangrijk :))