Binnen 20 minuten waren mijn haren netjes geknipt. Het was mijn eerste keer knippen bij Jeroen maar hij wist precies wat ik voor ogen had.
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Luan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een top Kappert!
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Mirjam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen knipt perfect ook bij lastig haar.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Elly•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Celisa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een perfecte knipbeurt. En het is altijd leuk om naar Jeroen te gaan. Lekker bakkie koffie en een gezellig praatje en uiteraard een mooi kapsel.