Ik voelde me welkom en Jeroen wist wat hij deed. Hij werkte efficient en nauwkeurig. Ben erg blij met m'n coupe. Thanks!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Noortje•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleuren ging helaas niet helemaal goed, aangezien m’n haar toch te beschadigd was voor blonderen, maar Jeroen was heel meedenkend en behulpzaam, en heeft veel opties aangedragen om het weer te fixen!