Extensions heel netjes gezet, vroeg om zoveel mogelijk naturel te houden en dat is zeker gelukt super blij mee:)
Jette •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super!
Nathalie •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon met aangename behandeltafel.
Goed geholpen.
Jet•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring bij De Wimperfabriek gehad. Vriendelijk ontvangst, mooie en moderne locatie, kortom ik lag er ontspannen bij tijdens de powderbrows behandeling.
Aanradertje!!