ik had een reparatie aan een nagel die door een ongelukje door midden was.
super goed gemaakt!!
Rita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer gastvrij ontvangen door Dirkje.
En ze is heel deskundig in haar vak.
Bedankt❣️
Annemiek•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste BIAB-behandeling en ben er super blij mee. Voelt als natuurlijke nagels en ze zien er verzorgd uit. En Jill is ook een gezellige leuke meid. Kom zeker terug!
Jolanda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met Oksana! Ze werkt zo rustig en precies, heel fijn mijn wenkbrauwen door haar te hebben laten doen. 🫶
Mariska•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel tevreden met de nagels en de behandeling !