De Wimperfabriek Reviews

Arnhemsestraat 21, 3811LG Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3918 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
ik had een reparatie aan een nagel die door een ongelukje door midden was. super goed gemaakt!!
Zeer gastvrij ontvangen door Dirkje. En ze is heel deskundig in haar vak. Bedankt❣️
Dit was mijn eerste BIAB-behandeling en ben er super blij mee. Voelt als natuurlijke nagels en ze zien er verzorgd uit. En Jill is ook een gezellige leuke meid. Kom zeker terug!
Blij met Oksana! Ze werkt zo rustig en precies, heel fijn mijn wenkbrauwen door haar te hebben laten doen. 🫶
Zoals altijd heel tevreden met de nagels en de behandeling !