Ben weer super blij met mijn wenkbrauwen heerlijk!😍
Quinty•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het netjes gedaan, alleen aan het einde van de wenkbrauw mist een stukje henna brows door de zelfbruiner wat we al zeiden en dat wist ik niet van te voren
Louise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, mooie wimpers, snel geholpen!
Wimperextensions - opvullen
Roos•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd mooi
gea•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en gezellig!
Super blij weer als ik met mooie wimpers naar buiten loop!