Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Dirkje heeft mij goed advies gegeven. Ze nam de tijd en luisterde naar mijn wensen. Het resultaat is natuurlijk en precies hoe ik het voor ogen had. Ik raad iedereen de Wimperfabriek aan!
M.T.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen vandaag door Jill!! Toppers zijn jullie :)
T.H.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect! Altijd tevreden :)
L.S.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed, als Louise/Louisa mijn wenkbrauwen doet. Ik zie er weer tiptop uit en ze heeft als service ook nog even een toplaagje over mijn nagels gedaan, die mat geworden waren door het schoonmaken. Kortom: ik ben weer supertevreden!