Ben heel blij met mijn wenkbrauwen! Super geholpen door Dirkje.
K.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service
T.t.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer heel netjes, kan er weer 3 weken van gaan genieten.
J.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen. En prachtig resultaat!
L.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd geholpen door een hele lieve, open en vriendelijke medewerkster die met me meedacht over de kleurkeuze. Ze had duidelijk kennis van zaken en het resultaat mag er dan ook zeker zijn!