De Wimperfabriek Reviews

Arnhemsestraat 21, 3811LG Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3920 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijn, snel en goed resultaat
Janine is vriendelijk en kundig. Legt exact uit wat ze aan het doen is en kijkt goed wat als klant het beste bij je past.
Ik ben blij dat ik langs kon komen, ik heb weer mooie wimpers. Ik vond het fijn dat het is opgelost. BEDANKT daarvoor!!
Eerste keer in deze salon, geen welkom of gedag bij binnenkomst. Eerste keer wimpers laten zetten, 0 uitleg gekregen kwa verzorging dus alles zelf opgezocht om vervolgens na 2 dagen al bijna al mijn wimpers kwijt te zijn.. niet heel happy dus..
De meid die mijn nagels deed was super leuk, aardig. Tijdens onze gesprekken kwam naar voren dat ze stage liep binnen het salon. Wat prima is, na de behandeling vond ik de resultaat helaas niet zo mooi. Als jullie stagiaires de kans willen geven om te ontwikkelen/te groeien is heel goed! Maar laat de klant dan niet een volledige prijs betalen. Want dat is het eind van resultaat niet waard!