Super blij met m’n nagels!!
Heel vakkundig gedaan.
Helemaal bij mij ik had erg beschadigde nagels!
Charlotte •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn personeel, ontzettend blij met mijn wenkbrauwen! Zeker een aanrader ;)
Behandeling door Anna•Wenkbrauwen - threaden
Romy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer fijn om door Anna behandeld te worden. Zij is echt goed in haar vak. Wat jammer dat ik niet met haar kan praten, zij heeft een lieve uitstraling en ik vind het zo goed dat zij bij de Wimperfabriek terecht is gekomen.😁