Ik heb nog nooit zo een slechte wimperlifting meegemaakt! Zowel de behandeling als het resultaat verschikkelijk. En ik heb al veel wimperlifts gehad dus kan het weten.
Behandeling: geen communicatie mogelijk, snotterige medewerker. Drukkend op mijn ogen, heel naar gevoel. Ook de materialen die werden gebruikt voelden goedkoop en bleven niet goed zitten.
Resultaat: geen Krul, geen lift, verf niks van te zien. Wel tientallen wimperharen kwijt.
Behandeling door Anna•Wimper permanent
Isabel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel prettig en kundig geholpen
Kristel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Er was door beschadiging een klein stukje van mijn BIAB nagellak afgebroken, maar gelukkig kon ik snel terecht voor herstelreparatie. Super service weer! En onder het genot van een kopje koffie was het zo gepiept
Sylvia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wel jammer dat ik niet zo goed kon communiceren. Wel een mooi resultaat.