De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
420 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
prettig en in overleg netjes en op tijd geknipt. Ben heel tevreden over hoe het ging.
regina is een op en top vakvrouw ! ze geeft gehoor aan je wens , inmiddels zoveel complimenten gehad voor mijn kapsel. maar uiteindelijk zijn al die complimenten voor Regina. Regina ik kom zeker terug !
Ik heb de behandeling door Regina als zeer positief ervaren. Ze is zeer vakkundig en gezellig om mee te praten. Ik kom graag terug!
Je word professioneel en vriendelijk geholpen! Nelly kan goed knippen!
Fijne kapster, lekker rustig, ontspannen sfeer. En het belangrijkste: goed geknipt