prettig en in overleg netjes en op tijd geknipt. Ben heel tevreden over hoe het ging.
Styling door Regina•Mannen knippen
Harry•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
regina is een op en top vakvrouw ! ze geeft gehoor aan je wens , inmiddels zoveel complimenten gehad voor mijn kapsel. maar uiteindelijk zijn al die complimenten voor Regina. Regina ik kom zeker terug !
Styling door Regina•Vrouwen knippen
Lucia van der meulen •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik heb de behandeling door Regina als zeer positief ervaren. Ze is zeer vakkundig en gezellig om mee te praten. Ik kom graag terug!
Styling door Regina•Babylights
ingrid•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Je word professioneel en vriendelijk geholpen! Nelly kan goed knippen!
Styling door Nelli•Vrouwen knippen
Margreet•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne kapster, lekker rustig, ontspannen sfeer. En het belangrijkste: goed geknipt