Top wederom super netjes geknipt en het is altijd gezellig lekker kopje koffie
Styling door Nelli•Mannen knippen
Jelle•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wederom blij met Nelli. Ik kan er weer even tegenaan.
Styling door Nelli•Mannen knippen
Peter•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Always perfect! Thanks Nelly
Styling door Nelli•Babylights
FMB•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Polecam!
Styling door Nelli•Baard trimmen en scheren
Oliwier•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nelly is de beste ze is altijd lief vrolijk en is altijd aan het neuriën met de muziek mee haha. Altijd vragen hoe alles gaat. En mij wenkbrauwen zijn altijd top