Na mijn voeten een hele tijd te hebben verwaarloosd, ben ik naar Stephanie gegaan. Wat een leuke, lieve en professionele pedicure.
Ze heeft ervoor gezorgd dat ik weer heerlijk verzorgde en zachte voeten heb. Het voelde echt als een verwenmoment voor mezelf. Bedankt Stephanie!
Marion•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top vrouw , top service. Ik heb heerlijk genoten van de behandeling. Zij is goed in haar werk en weet wat zij doet. Ik raad jullie allemaal aan om een behandeling bij haar te nemen. Ik ben zeer tevreden herhaling vatbaar !
Melissa•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en vakkundig geholpen
Aida•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Stephanie is de beste, punt. Ze werkt heel precies en nauwkeurig. Altijd in voor een gezellig praatje tijdens de behandeling. Ze is een persoonlijkheid in de mix met talent en kundigheid. Ik ben fan!