Kan bij de vorige vraag maar een vakje invullen maar ik vind Stefanie ……
Aardig ervaren gedetailleerd vriendelijk en efficiënt.
Geeft ook advies hoe de voetproblemen te voorkomen .
Behandeling door Stephanie•Pedicure
Marja•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mn nagels zien er weer geweldig uit. Het was alweer bijna 3 maanden geleden (i know dont judge please ha!) maar ze zaten er nog allemaal op. Dat zegt genoeg over de kwaliteit van haar werk! Super tevreden met het resultaat en met de klantvriendelijkheid.
Mireilla•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig zoals gewoonlijk
Aura •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundig en professioneel! Is pas tevreden als het perfect is, neemt ruim de tijd voor je en is super vriendelijk!