Geweldig! Ik ben erg goed geholpen en ook goed geadviseerd
Francisca•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn voetjes zijn altijd weer helemaal mooi. Stephanie neemt echt de tijd voor je je voelt je bij haar heel snel op je gemak. Ze is echt een lieverd!
Manon •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste afspraak heb ik als zeer prettig ervaren. De studio was verzorgd, netjes en professioneel. De resultaten na de eerste afspraak zijn veelbelovend, op naar de volgende!
Julio•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de afspraak heel leuk.
Ik ben bij jou gekomen, omdat er wat aan mijn voeten gedaan moest hebben.
Ik wil bij je blijven komen.
En het is heel dichtbij.
Groetjes,
Anja
Anja•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve dame! Neemt haar tijd echt voor de klant. En is heel duidelijk met haar huisregels. Super schoon! en bovenal zet ze perfecte nagels je zit lang maar resultaat is erg mooi