Wilde mezelf na lange tijd weer even verwennen. Dus een eerste Pedicure afspraak ingepland.
Vond het zo jammer toen ze na 60 minuten klaar was.
Het is een combinatie van Alles. De passie, kennis en amicaal persoonlijkheid van Stephanie, De sfeer en De voeten Scrub 😂🥰.
Volgende afspraak staat al ingepland.
Sairelis•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voetjes als baby billetjes zo zacht. Geweldig!
Encarnita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ik heb oprecht nog nooit zo een GEWELDIGE behandeling gehad. de tips die ik heb mee gekregen om mijn voeten de verzorgen had ik oprecht nodig. verder heeft ze in iets langer dan een anderhalf uur beide mijn voeten helemaal schoongemaakt, eelt weg geschraapt en goed ingesmeerd. I AM A VERY HAPPY CUSTOMERRR!!!!!
Imaury •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben met mijn dochter geweest voor de BIAB, heel blij mee. Thank you.
Vivian •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne behandeling, veel info over verzorging van mijn nagels. Zeer tevreden.