Hele fijne intake gehad, duidelijke uitleg. Top eigenaar ✨
Behandeling door Sharon•Facials / Gezichtsbehandelingen
Roxanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm en geruststellend onthaal bij binnenkomst. Alles wordt van te voren goed besproken. Ze zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt en comfortabel ligt tijdens de behandeling. De behandeling zelf kan in het begin wat gevoelig zijn, maar als het eenmaal koud is, voel je er niet veel meer van. Na de behandeling legt ze alles goed uit. De tweede afspraak zag ik met de voor en na foto’s echt een verschil! Mijn onderkin is weg en ik voel me zelfverzekerder als er een foto van mij gemaakt wordt!
Behandeling door Sharon•Cryotherapie
Marijke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is fantastisch
Behandeling door Sharon•Peeling
Homa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sharon denkt altijd mee voor het beste resultaat, superfijn!!!