Een nette salon met een vriendelijke specialiste die fijne producten gebruikt en zorgt dat je je op je gemak voelt. Er werd tijdens de behandeling (extra) uitleg gegeven over de producten en de werking ervan op mijn huid, erg fijn!
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Na een gedegen huidanalyse kreeg ik eindelijk de juiste behandeling voor mijn probleemhuid, ook dankzij de biologische producten die Sharon gebruikt. En natuurlijk een heerlijke en ontspannen behandeling!
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Sharon neemt de tijd voor je, ze is vakkundig en vriendelijk. Een goede kennis van de producten. De behandeling is heerlijk en je kan lekker ontspannen.